Gyakran ismételt kérdések

A webáruházban megjelenő termékek képére vagy címére kattintva az adott termék oldalára jutunk. Ott a “Kosárba rakom” gombra kell kattintani. Az oldal jobb felső részében található egy kosár formájú kép, arra kattintva a Kosár oldalra jutunk. Ott le tudjuk ellenőrizni, mi van a kosarunkban. Ha minden rendben van, akkor a “Tovább a Pénztárhoz” gombra kattintva tudunk a Pénztárba menni. Ott ki kell tölteni a szükséges adatok, kiválasztani, hogyan akarjuk megkapni a terméket, ill. hogyan akarunk fizetni. Ha ezekkel kész vagyunk, akkor a “Megrendelés elküldése” gombra kell kattintani. Ezután mi feldolgozzuk a megrendelést, és 1-2 munkanapon belül a kiválasztott módon hozzájut a megrendelt termékhez.

Webáruházunkban a vásárláshoz nem kell regisztrálni.

  1. Futárnak készpénzzel (utánvétel) vagy bankkártyával
  2. Bankkártyával a webáruházban (a Stripe rendszerén keresztül)
  1. Házhozszállítás futárral (GLS): 1990 Ft
  2. GLS CsomagPonton/Automatában átvétel: 1490 Ft

Az utánvétes fizetésnek nincs költsége.

  1. Csomagküldő szolgálat (GLS): 1-2 munkanap
  2. GLS CsomagPont: 1-2 munkanap

A kiszállítás részleteiről a futár (GLS) emailt küld, ebben megtalálható a kiszállítás várható időpontja és a futár telefonszáma is.

Ha hibás terméket vásároltál tőlünk, akkor kérünk, azt jelezd azt nekünk. Garanciális időn belül, a terméket visszaküldve nekünk, a vásárlás teljes költéségét megtérítjük számodra (bankszámládra visszautaljuk).

A terméket eredeti állapotukban, eredeti csomagolásukban, postai úton tudod visszaküldeni nekünk. Amennyiben visszatérítés fog történni, fontos, hogy a bankszámlaszámod és a megrendelés azonosítóját is mellékeld.

Postai címünk:
MyPromo Interaktív Kft
2120 Dunakeszi, Pejachevich Albert u. 4/2

14 napon belül bármikor meggondolhatod magad. A terméket hibátlan/sértetlen állapotban kell visszajuttatnod hozzánk, mi pedig visszatérítjük a vásárlás költségeit. A visszatérítést egyeztetett módon és időben bonyolítjuk le.

Mérd le a csuklódat (szorosan)! Ezt a méretet add meg a méretválasztóban. Ha nem egész méret jött ki a mérésnél (pl. 15,5 cm), akkor a méretválasztóban kerekíts a megfelelő egész méretre. Fontos: a pontos, ráhagyás nélküli méretet kell megadnod!

Oldalunk titkosított adatkapcsolattal működik, a fizetési kapunk ugyancsak titkosított, így a vásárlási folyamat teljes egészében tökéletes biztonságban van.

Semmi baj, mindent megoldunk. 🙂 Minden kérdésedre szívesen válaszolunk, segítünk kiválasztani a leginkább megfelelő terméket.

Hívd ügyfélszolgálatunkat: 06 30 326 7693,
vagy emailben küldd el a kérdésed nekünk: ugyfelszolgalat@zencenter.hu